Wegański krem czekoladowy z awokado. / Vegan chocolate avocado spread.

Kiedy patrzę na mojego kota schowanego pod stertą poduszek (właśnie teraz) szczerze żałuję, że to nie ja jestem rudym futrzakiem. Ostatnimi czasy ciągle dokądś biegnę i chociaż wiąże się z tym dużo dobrego, to czasami miło jest po prostu posiedzieć w domu. Trochę za tym tęsknię. 
Dzisiaj postanowiłam wyprodukować jakiś przepis. Proste w przygotowaniu, zdrowe, pożywne śniadanie na słodko. Wszystko cudownie, wyszło smacznie -  krem mógłby tylko być bardziej fotogeniczny, ale o poranku każda minuta ma znaczenie i nie miksowałam go na gładką masę. Jednego nie przemyślałam - kiedy jem śniadanie świat spowija totalna ciemność. Zdjęcia mogłyby być dużo ładniejsze, jedyne co je ratuje to światło mojej kuchennej lampy. 








Wegański krem czekoladowy z awokado

Składniki
1 awokado
2 płaskie łyżki kakao
1 łyżka miodu
szczypta soli








Przygotowanie
Awokado obieram i wrzucam do miski albo specjalnej misy miksującej. Dodaję pozostałe składniki i miksuję. Krem gotowy. U mnie w duecie z żytnią bułeczką z ziarnami. Jest przepyszna!








At this very moment I'm looking at my cat as she's under pile of cushions. I'm sincerely sorry that it's not me who owns big red fur. Lately I'm always in a rush, it's really great, however it would please me to stay at home sometimes, simply. I miss it a bit. 
I've decided to create a recipe today. Simple to prepare, healthy, nutritious and sweet breakfast. Everything was wonderful, it worked out nicely - the spread could only be more photogenic, but in the morning every minute was important and I did not mix it up long enough to make it a smooth cream. There's only one thing I didn't take into consideration - when I eat breakfast it's totally dark outside. The pictures could be much better, they only aren't awful thanks to the light of my kitchen lamp.








Vegan chocolate avocado spread

Ingredients
1 avocado
2 flat tablespoons of cocoa
1 tablespoon of honey
a pinch of salt








Preparation
I peel of avocado and put it into mixing bowl. I add the rest of ingredients and mix. It's ready. I serve it with rye roll with seeds. It's delicious!




Komentarze

Popularne posty